Почему нельзя прикуривать минус к минусу?

Преимущество последовательности подключения сначала плюс, затем минус – в безопасности. Если сначала соединить минус(массу), то все верно «говорят», масса у автомобилей становится общей, все железо обоих автомобилей становится подключено к минусам обоих аккумуляторов.

Если же аккумулятор-реципиент достаточно новый, то, скорее всего, ничего страшного в том, что вы подключите минус к минусу, а плюс к плюсу напрямую — не будет. Но желательно сразу приучить себя все делать по инструкции, которую не зря таки писал автопроизводитель.

С одной стороны, есть опасения что автомобиль-«реципиент» израсходует весь ресурс батареи «донора», и ему потом будет не завестись. С другой, последствия могут оказаться еще серьезнее: риск того, что «реципиент» выведет из строя всю электронику донора.

admin

Recent Posts

Косметика Instytutum: науковий підхід до бездоганної шкіри

У сучасному світі догляду за шкірою, де щодня з'являються нові бренди та продукти, буває складно…

7 години ago

Як вибрати хороший дитячий захист для роликів?

Перші спроби катання завжди викликають хвилювання та страх. Важливо, щоб дитина почувалася комфортно та безпечно…

3 дні ago

Як уповільнити перші ознаки старіння після 30 років

Чому після 30 років шкіра змінюється Перші ознаки старіння, на які варто звернути увагу Базовий…

6 днів ago

Запчасти на коробку передач: что важно знать для ремонта

Коробка передач — один из самых сложных и важных узлов автомобиля, который отвечает за передачу…

1 тиждень ago

Типові поломки Peugeot 308 та як їх уникнути

Peugeot 308 — популярний хетчбек, який завоював довіру європейських і українських водіїв завдяки привабливому дизайну,…

2 тижні ago

Профілактика — це інвестиція у здоров’я: чому регулярні огляди у стоматолога важливіші, ніж лікування

Сучасна стоматологія чудово допомогає у випадках, коли зубний біль стає нестерпним. Але краще не доводити…

2 тижні ago