Одна із багатьох функцій Коммо СРМ – це збір даних про клієнтів та угоди. Для будь-якого бізнесу аналітика є надзвичайно важливою, адже її аналіз дозволяє покращувати показники, перш за все – відсоток конверсії.
Як Kommo CRM покращує KPI
KPI – це “ключові показники ефективності”. Вони використовуються для вимірювання ефективності роботи компанії, відділу чи навіть окремого співробітника. Як правило, за допомогою KPI вимірюють фінансові результати, рівень задоволеності клієнтів, продуктивність маркетингових кампаній та інше.
Для того, щоб покращити показники ефективності за допомогою Kommo CRM вам для початку потрібно визначити цілі – що саме буде відслідковувати платформа взаємодії з клієнтами. Вона, в свою чергу, дозволяє бізнесу мати загальну структуровану базу клієнтів та інформацію про них, яку можна використовувати. Перевага саме цієї платформи у тому, що вона інтегрована з усіма інструментами отримання лідів, отже ви маєте повну картину. Окрім того, вона автоматизує масу процесів, нівелюючи людський фактор. Таким чином, ви можете бачити ситуацію такою, як вона є, і вчасно на неї впливати, виправляючи помилки і реагуючи на зміни.
Відстеження та аналіз телефонних дзвінків
Телефонія – це один із найрозповсюдженіших інструментів відділу продажів та технічної підтримки практично будь-якого бізнесу. Що можна отримати від аналізу та відстеження телефонних дзвінків за допомогою CRM:
- Вивчення поведінки клієнтів. Це історія покупок, звернення до служби підтримки, різні запити та інше. Дана інформація допомагає відстежувати тенденції, адаптуватися до них, прогнозувати подальшу поведінку клієнтів.
- Покращення сервісу. Вивчення записів телефонних розмов допомагає визначити проблеми та удосконалити комунікацію операторів з клієнтами.
- Оптимізація рекламних кампаній. Дані, які надає Kommo CRM, дозволяють оптимізувати маркетинг, визначати, які кампанії більш ефективні, а які варто припинити. Окрім покращення маркетингових показників, це допомагає ефективніше використовувати рекламний бюджет.
- Вивчення можливостей для бізнесу. Виявлення споживчих тенденцій дає змогу знаходити нові ніші та напрямки розвитку, пропонуючи більш ширший асортимент товарів та послуг.
Як інтегрувати Kommo CRM у бізнес-процеси
Якщо ви зацікавлені у покращенні показників продажів, ви можете спробувати Kommo CRM нового покоління. Для початку радимо скористатися демо-версією, і після оцінки зручності та ефективності перейти до повного функціоналу. Це ви можете зробити, залишивши заявку на сайті компанії. Від заявки до запуску платформи – буквально кілька днів.
Висновок
Аналіз даних у Kommo CRM допоможе вам покращити основні бізнес-показники, та вийти на новий рівень сервісу і відсотку конверсій. За допомогою аналітики ви зможете відслідковувати тенденції, покращувати обслуговування та вдосконалювати вже існуючі алгоритми.
Джерело – https://kommo.com.ua/