Categories: Різне

Аналіз даних у Kommo CRM: як використовувати інформацію для покращення бізнес-показників?

Одна із багатьох функцій Коммо СРМ – це збір даних про клієнтів та угоди. Для будь-якого бізнесу аналітика є надзвичайно важливою, адже її аналіз дозволяє покращувати показники, перш за все – відсоток конверсії.

Як Kommo CRM покращує KPI

KPI – це “ключові показники ефективності”. Вони використовуються для вимірювання ефективності роботи компанії, відділу чи навіть окремого співробітника. Як правило, за допомогою KPI вимірюють фінансові результати, рівень задоволеності клієнтів, продуктивність маркетингових кампаній та інше.

Для того, щоб покращити показники ефективності за допомогою Kommo CRM вам для початку потрібно визначити цілі – що саме буде відслідковувати платформа взаємодії з клієнтами. Вона, в свою чергу, дозволяє бізнесу мати загальну структуровану базу клієнтів та інформацію про них, яку можна використовувати. Перевага саме цієї платформи у тому, що вона інтегрована з усіма інструментами отримання лідів, отже ви маєте повну картину. Окрім того, вона автоматизує масу процесів, нівелюючи людський фактор. Таким чином, ви можете бачити ситуацію такою, як вона є, і вчасно на неї впливати, виправляючи помилки і реагуючи на зміни.

Відстеження та аналіз телефонних дзвінків

Телефонія – це один із найрозповсюдженіших інструментів відділу продажів та технічної підтримки практично будь-якого бізнесу. Що можна отримати від аналізу та відстеження телефонних дзвінків за допомогою CRM:

  • Вивчення поведінки клієнтів. Це історія покупок, звернення до служби підтримки, різні запити та інше. Дана інформація допомагає відстежувати тенденції, адаптуватися до них, прогнозувати подальшу поведінку клієнтів.
  • Покращення сервісу. Вивчення записів телефонних розмов допомагає визначити проблеми та удосконалити комунікацію операторів з клієнтами.
  • Оптимізація рекламних кампаній. Дані, які надає Kommo CRM, дозволяють оптимізувати маркетинг, визначати, які кампанії більш ефективні, а які варто припинити. Окрім покращення маркетингових показників, це допомагає ефективніше використовувати рекламний бюджет.
  • Вивчення можливостей для бізнесу. Виявлення споживчих тенденцій дає змогу знаходити нові ніші та напрямки розвитку, пропонуючи більш ширший асортимент товарів та послуг.

Як інтегрувати Kommo CRM у бізнес-процеси

Якщо ви зацікавлені у покращенні показників продажів, ви можете спробувати Kommo CRM нового покоління. Для початку радимо скористатися демо-версією, і після оцінки зручності та ефективності перейти до повного функціоналу. Це ви можете зробити, залишивши заявку на сайті компанії. Від заявки до запуску платформи – буквально кілька днів.

Висновок

Аналіз даних у Kommo CRM допоможе вам покращити основні бізнес-показники, та вийти на новий рівень сервісу і відсотку конверсій. За допомогою аналітики ви зможете відслідковувати тенденції, покращувати обслуговування та вдосконалювати вже існуючі алгоритми.

Джерело – https://kommo.com.ua/

admin

Recent Posts

Ремонт пральних машин: коли варто викликати майстра?

Пральна машина — незамінна помічниця в кожному домі. Коли вона раптом виходить з ладу, це…

6 днів ago

Косметика Instytutum: науковий підхід до бездоганної шкіри

У сучасному світі догляду за шкірою, де щодня з'являються нові бренди та продукти, буває складно…

2 тижні ago

Як вибрати хороший дитячий захист для роликів?

Перші спроби катання завжди викликають хвилювання та страх. Важливо, щоб дитина почувалася комфортно та безпечно…

3 тижні ago

Як уповільнити перші ознаки старіння після 30 років

Чому після 30 років шкіра змінюється Перші ознаки старіння, на які варто звернути увагу Базовий…

3 тижні ago

Запчасти на коробку передач: что важно знать для ремонта

Коробка передач — один из самых сложных и важных узлов автомобиля, который отвечает за передачу…

3 тижні ago

Типові поломки Peugeot 308 та як їх уникнути

Peugeot 308 — популярний хетчбек, який завоював довіру європейських і українських водіїв завдяки привабливому дизайну,…

1 місяць ago