Одна із багатьох функцій Коммо СРМ – це збір даних про клієнтів та угоди. Для будь-якого бізнесу аналітика є надзвичайно важливою, адже її аналіз дозволяє покращувати показники, перш за все – відсоток конверсії.
KPI – це “ключові показники ефективності”. Вони використовуються для вимірювання ефективності роботи компанії, відділу чи навіть окремого співробітника. Як правило, за допомогою KPI вимірюють фінансові результати, рівень задоволеності клієнтів, продуктивність маркетингових кампаній та інше.
Для того, щоб покращити показники ефективності за допомогою Kommo CRM вам для початку потрібно визначити цілі – що саме буде відслідковувати платформа взаємодії з клієнтами. Вона, в свою чергу, дозволяє бізнесу мати загальну структуровану базу клієнтів та інформацію про них, яку можна використовувати. Перевага саме цієї платформи у тому, що вона інтегрована з усіма інструментами отримання лідів, отже ви маєте повну картину. Окрім того, вона автоматизує масу процесів, нівелюючи людський фактор. Таким чином, ви можете бачити ситуацію такою, як вона є, і вчасно на неї впливати, виправляючи помилки і реагуючи на зміни.
Телефонія – це один із найрозповсюдженіших інструментів відділу продажів та технічної підтримки практично будь-якого бізнесу. Що можна отримати від аналізу та відстеження телефонних дзвінків за допомогою CRM:
Якщо ви зацікавлені у покращенні показників продажів, ви можете спробувати Kommo CRM нового покоління. Для початку радимо скористатися демо-версією, і після оцінки зручності та ефективності перейти до повного функціоналу. Це ви можете зробити, залишивши заявку на сайті компанії. Від заявки до запуску платформи – буквально кілька днів.
Аналіз даних у Kommo CRM допоможе вам покращити основні бізнес-показники, та вийти на новий рівень сервісу і відсотку конверсій. За допомогою аналітики ви зможете відслідковувати тенденції, покращувати обслуговування та вдосконалювати вже існуючі алгоритми.
Джерело – https://kommo.com.ua/
З настанням весни ми з нетерпінням чекаємо літа — сонця, тепла, відпусток. Та разом із…
У ритмі сучасного бізнесу кожна секунда має значення. Особливо це відчутно у сфері громадського харчування,…
Каждый водитель знает: от состояния масла напрямую зависит «здоровье» двигателя. Регулярная замена и правильный подбор…
Сучасний ринок дитячих товарів динамічно розвивається: з’являються нові бренди, змінюються тренди, а попит на іграшки…
Кожен пам’ятник — це історія. Але пам’ятник для воїна Збройних Сил України — це ще…
Автоцивілка — це обов’язковий страховий поліс для кожного власника транспортного засобу в Україні. У Львові,…