Categories: Різне

Аналіз даних у Kommo CRM: як використовувати інформацію для покращення бізнес-показників?

Одна із багатьох функцій Коммо СРМ – це збір даних про клієнтів та угоди. Для будь-якого бізнесу аналітика є надзвичайно важливою, адже її аналіз дозволяє покращувати показники, перш за все – відсоток конверсії.

Як Kommo CRM покращує KPI

KPI – це “ключові показники ефективності”. Вони використовуються для вимірювання ефективності роботи компанії, відділу чи навіть окремого співробітника. Як правило, за допомогою KPI вимірюють фінансові результати, рівень задоволеності клієнтів, продуктивність маркетингових кампаній та інше.

Для того, щоб покращити показники ефективності за допомогою Kommo CRM вам для початку потрібно визначити цілі – що саме буде відслідковувати платформа взаємодії з клієнтами. Вона, в свою чергу, дозволяє бізнесу мати загальну структуровану базу клієнтів та інформацію про них, яку можна використовувати. Перевага саме цієї платформи у тому, що вона інтегрована з усіма інструментами отримання лідів, отже ви маєте повну картину. Окрім того, вона автоматизує масу процесів, нівелюючи людський фактор. Таким чином, ви можете бачити ситуацію такою, як вона є, і вчасно на неї впливати, виправляючи помилки і реагуючи на зміни.

Відстеження та аналіз телефонних дзвінків

Телефонія – це один із найрозповсюдженіших інструментів відділу продажів та технічної підтримки практично будь-якого бізнесу. Що можна отримати від аналізу та відстеження телефонних дзвінків за допомогою CRM:

  • Вивчення поведінки клієнтів. Це історія покупок, звернення до служби підтримки, різні запити та інше. Дана інформація допомагає відстежувати тенденції, адаптуватися до них, прогнозувати подальшу поведінку клієнтів.
  • Покращення сервісу. Вивчення записів телефонних розмов допомагає визначити проблеми та удосконалити комунікацію операторів з клієнтами.
  • Оптимізація рекламних кампаній. Дані, які надає Kommo CRM, дозволяють оптимізувати маркетинг, визначати, які кампанії більш ефективні, а які варто припинити. Окрім покращення маркетингових показників, це допомагає ефективніше використовувати рекламний бюджет.
  • Вивчення можливостей для бізнесу. Виявлення споживчих тенденцій дає змогу знаходити нові ніші та напрямки розвитку, пропонуючи більш ширший асортимент товарів та послуг.

Як інтегрувати Kommo CRM у бізнес-процеси

Якщо ви зацікавлені у покращенні показників продажів, ви можете спробувати Kommo CRM нового покоління. Для початку радимо скористатися демо-версією, і після оцінки зручності та ефективності перейти до повного функціоналу. Це ви можете зробити, залишивши заявку на сайті компанії. Від заявки до запуску платформи – буквально кілька днів.

Висновок

Аналіз даних у Kommo CRM допоможе вам покращити основні бізнес-показники, та вийти на новий рівень сервісу і відсотку конверсій. За допомогою аналітики ви зможете відслідковувати тенденції, покращувати обслуговування та вдосконалювати вже існуючі алгоритми.

Джерело – https://kommo.com.ua/

admin

Recent Posts

Комфорт у кожному подиху: як купити кондиціонер, що стане вашим союзником у спеку

З настанням весни ми з нетерпінням чекаємо літа — сонця, тепла, відпусток. Та разом із…

15 години ago

Як программа для кафе допомагає автоматизувати бізнес і зосередитися на головному

У ритмі сучасного бізнесу кожна секунда має значення. Особливо це відчутно у сфері громадського харчування,…

2 дні ago

UKR PARTS: моторные масла Shell — проверенное решение для стабильной работы двигателя

Каждый водитель знает: от состояния масла напрямую зависит «здоровье» двигателя. Регулярная замена и правильный подбор…

3 дні ago

Іграшки оптом в Одесі: як вигідно закуповувати якісний дитячий товар

Сучасний ринок дитячих товарів динамічно розвивається: з’являються нові бренди, змінюються тренди, а попит на іграшки…

4 дні ago

Як правильно оформити пам’ятник воїну ЗСУ

Кожен пам’ятник — це історія. Але пам’ятник для воїна Збройних Сил України — це ще…

6 днів ago

Автоцивілка у Львові: усе, що потрібно знати водіям у 2025 році

Автоцивілка — це обов’язковий страховий поліс для кожного власника транспортного засобу в Україні. У Львові,…

7 днів ago